زمان جاري : یکشنبه 17 تیر 1403 - 8:47 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / چتروم انجمن / نقشه‌های تفکیکی
ارسال پاسخ جديد
نقشه‌های تفکیکی
تعداد بازدید: 239
iransgame آفلاين

ارسال‌ها : 4

عضويت:19 /4 /1398

نقشه‌های تفکیکی

یک سالی می‌شود آشوراده خبرساز شده، تنها جزیره ایرانی خزر به مرکز گردشگری تبدیل خواهد شد. از آن پس، آرامش و سکوت آشوراده به هیاهوی مخالفت با خوابی تبدیل شد که برای جزیره بکر و دست‌نخورده شمال کشور دیده بودند.

خوابی که براساس آن آشوراده به ٧ منطقه تقسیم می‌شد و پای گردشگران بی‌شماری را به جزیره‌ای که تاکنون مقصد طبیعت‌گردان و پرنده‌نگرها بود، باز می‌کرد.طبق نقشه‌ تفکیکی طرح اجرایی منطقه نمونه گردشگری آشوراده که از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشته شده، جزیره به ٧ منطقه تقسیم خواهد شد که ٢ منطقه از این مجموعه، برای تبدیل شدن به مناطق نمونه گردشگری اختصاص پیدا کرده است. تغییراتی که زون‌های ششم و هفتم با خود به همراه می‌آورد، این مناطق را به زون‌های حاشیه‌ساز جزیره تبدیل کرده است. مناطقی که آرامش را از جزیره دور خواهند کرد.

براساس این طرح، منطقه نمونه گردشگری آشوراده که شامل ٣٨٠ هکتار اراضی تحت مدیریت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور است، به ٢ بخش ٢٨٠ و ١٠٠ هکتاری تقسیم می‌شود. بخش ٢٨٠ هکتاری، فاز نخست اجرایی طرح است که در بخش جنوبی جزیره قرار دارد و فاز دوم ١٠٠ هکتاری است که در بخش شمالی منطقه نمونه واقع شده است. در فاز دوم، تا ساماندهی کامل فاز نخست هیچ‌گونه فعالیت و اقدامی صورت نخواهد گرفت. این بخش تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استانداری گلستان و سازمان حفاظت محیط ‌زیست قرار خواهد داشت.

چهارشنبه 19 تیر 1398 - 23:53
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.

تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: